پیکو گیم

دانلود بازی pc

دانلود بازی R.U.S.E

  • ۱۰:۳۶

داستان بازی آنچنان زیبا و واقع گریانه و طبیعی است که می توان این بازی در ردیف بهترین بازی های استراتژیکی در نوع داستان دانست. داستان مربوط به سرگرد جو شرایدن است. شما در این بازی نقش او را بر عهده می گیرید و همراه با جوخه خود با نازی ها مبارزه می کنید. سرگرد جو شرایدن که خود فرمانده جوخه است، برای سیاست های جنگی خود از ژنرالی با تجربه به نام اریک فن ریشتر کمک می گیرد. یکی از نکاتی که باعث شده جو شرایدن در طول جنگ معروف شود و به قولی شکست ناپذیر باشد، استفاده زیاد از هوش خود است. او همانند یک سیاستمدار خبره، انواع و اقسام بلوف ها و حیله های جنگی را می داند و با کمک مشاور خود یعنی ژنرال فن ریشتر توانسته به خوبی در مقابل دشمن بایستد.

با ورود به نسل جدید بازی های استراتژی تغییرات شگرفی در زمینه گرافیک داشتند. این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست و گرافیک خیره کننده ای دارد. با توجه به این که بازی در لوکیشن های متفاوتی اتفاق می افتد، ما با تنوع محیط مواجه هستیم که به خوبی به تصویر کشیده شده است. محیط های کویری آفریقا با آن آفتاب سوزان، گرمی جنگ را به خوبی منتقل می کنند. مناطق سبز همانند لهستان و فرانسه به زیبایی اروپای بحران زده جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده اند. رنگ بندی بازی در تمام محیط ها مخصوصا محیط های سبک و جنگلی خوب کار شده اند.

جزئیات محیط و سربازها خوب و در کنار فریم عالی بازی بسیار پویا هستند. انفجارها در R.U.S.E یکی از بهترین ها در سبک استراتژی است و دود حاصل از آن ها واقعا دیدنی است. در کل این بازی توانسته همانند عنوان هم سبک خود یعنی Company of Heroes یک بازی خوب در زمینه گرافیک باشد. قطعا جو سازی و حس حقیقی جنگ جهانی مستلزم یک صداگذاری خوب برای درک بهتر محیط است. بازی R.U.S.E در زمینه صداگذاری یکی از بهترین هاست. صدای انفجار و تیراندازی بسیار طبیعی شده و ES سعی کرده بیشتر از مدل واقعی اسلحه ها برای صداگذاری استفاده کند.

حجم: 4.91 گیگ

دانلود بازی R.U.S.E

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانلود بازی pc | دانلود بازی کامپیوتر
Designed By Erfan Powered by Bayan